Selecteer een pagina
Energieprijzen stijgen in rap tempo

Energieprijzen stijgen in rap tempo

De energieprijzen zijn afgelopen tijd flink gestegen. Moet u zich daar al zorgen over maken? En wat kunt u het beste doen? In dit artikel leggen we het uit. Flinke stijging Sinds het voorjaar zien we een sterke stijging van de energieprijzen. Begin 2020 voor de...
‘Iedereen is tevreden over de koffie’

‘Iedereen is tevreden over de koffie’

Komkommerbedrijf Van den Bosch in Berkel en Rodenrijs (ZH) gebruikt al meer dan tien jaar koffiemachines van Selecta. ‘De kwaliteit is goed, de service is goed en iedereen is tevreden over de smaak’, zegt Mirjam van den Bosch. De familie Van den Bosch teelt komkommers...
‘Stabiel signaal met nauwelijks storingen’

‘Stabiel signaal met nauwelijks storingen’

Nagenoeg alle werkzaamheden op de kavels van Booijink VOF in Ens worden op rtk-gps uitgevoerd. Daarvoor heeft het bedrijf drie GPS-systemen in gebruik. Allemaal zijn ze uitgerust met een internetmodem voor het ontvangen van het correctiesignaal van MoveRTK. Booijink...
Klantvriendelijkheid belangrijk bij keuze energieleverancier

Klantvriendelijkheid belangrijk bij keuze energieleverancier

MarketResponse monitort elk jaar hoe diverse bedrijven presteren op klantvriendelijkheid, met als hoogtepunt de jaarlijkse bekendmaking van het ‘Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland’. Voor de titel ‘klantvriendelijkste’ kunnen organisaties zich niet...
Meer grip op gras met de Prestatiekaart

Meer grip op gras met de Prestatiekaart

De Prestatiekaart in de FieldScout-app van BioScope is een handig hulpmiddel voor melkveehouders. De kaart geeft inzicht in de verschillen binnen een perceel grasland. Nu eigen voerproductie steeds belangrijker wordt, kan de teler kwaliteit en kwantiteit van de...